FANDOM

Część 1 – pierwsza część serialu The OA. Premiera części odbyła się 16 grudnia 2016 roku[1] na platformie Netflix.

Opis Edytuj

„Wizjonerzy Brit Marling i Zal Batmanglij — twórcy „Dźwięku mojego głosu” i „Grupy Wschód” — stworzyli zawiłą i zaskakującą opowieść o tożsamości, więziach międzyludzkich oraz granicy między życiem a śmiercią. Ośmiorozdziałowy serial oryginalny Netflix „The OA” został wyprodukowany przez firmy Plan B Entertainment, Netflix i Anonymous Content. Ten przełomowy serial jest niezwykłą opowieścią, która łamie wszelkie schematy produkcji odcinkowych.”
– Opis części

Rozdziały Edytuj

Nr Miniatura Tytuł Reżyseria[1] Scenariusz[1] Premiera[1]
1 1 1x1 Powrót Zal Batmanglij Zal Batmanglij i Brit Marling 16 grudnia 2016
Pewna kobieta niedająca znaku życia przez siedem lat nagle pojawia się w szpitalu z dziwną blizną na plecach, ale nie potrafi - lub nie chce - powiedzieć, gdzie była.
2 2 1x2 Nowy kolos Zal Batmanglij Melanie Marnich 16 grudnia 2016
OA wraca pamięcią do dramatycznych momentów z jej życia, które miały miejsce po wypadku w dzieciństwie, a później doprowadziły do brzemiennego w skutkach spotkania.
3 3 1x3 Czempion Zal Batmanglij Brit Marling i Dominic Orlando 16 grudnia 2016
Do rodziny zgłasza się dziennikarka i składa pewną propozycję. Wspólna próba opracowania desperackiego planu pozwala nawiązać więź z Homerem i innymi.
4 4 1x4 OK Zal Batmanglij Ruby Rae Spiegel 16 grudnia 2016
OA staje przed trudnym wyborem, co daje jej nowe spojrzenie na sytuację grupy. Homer zamierza odkryć prawdziwy cel eksperymentów Hapa.
5 5 1x5 Raj Zal Batmanglij Zal Batmanglij i Brit Marling 16 grudnia 2016
Podczas gdy Hap bierze na cel nowy obiekt testów na Kubie, Homer i OA dopracowują plan ucieczki. Scott jest u kresu wytrzymałości.
6 6 1x6 Rozwidlające się ścieżki Zal Batmanglij Melanie Marnich 16 grudnia 2016
Grupa szykuje się na decydujący ruch, a nieoczekiwane wydarzenia zmuszają Hapa do przyspieszenia prac.
7 7 1x7 Imperium światła Zal Batmanglij Zal Batmanglij i Brit Marling 16 grudnia 2016
OA ponosi przykre konsekwencje związane z kolejnym proroczym snem i pełnym napięcia spotkaniem z Nancy i Ablem. W życiu Steve’a znów króluje chaos.
8 8 1x8 Niewidzialne ja Zal Batmanglij Zal Batmanglij i Brit Marling 16 grudnia 2016
Kiedy OA opowiada o dramatycznym finale wieczoru u Hapa, wszyscy zaczynają inaczej patrzeć na jej historię. Fragmenty snu układają się w całość.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Część 1 The OA w bazie IMDb (ang.).